Tuesday, May 22, 2007

SeMbunyI

By azryn akmal | 11:33 PM | 0 Sweeties | Filed :
uhuhu..hepinya ari ni sebab aku dok opis sesorg, hehe..dptla i check email lelama sket..btw, we all skang tgh sibuk pack brg, nak pindah daaa esok..memandangkan part aku dah siap + tinggal sesikit jer so aku amik kesempatan la, apa lagi hehe…ermm…pe nak cter ek..mcm biasa jer la aku skang, pegi balik keje, nak kata bz pun x jugak cuma skang ni aku demam wat cross stitch, hehe..dpt la geng sekepala kat opis ni siap beli kertas sorang satu, sok2 leh tukar2. sebenarnya dah lama gak tak wat mende ni, tp last weekend aku rasa boring sgt, aku terus g pkns carik yg dah siap punye, tinggal jahit je lar. mmg makan masa nak siapkan tp kalu tekun, insyaallah cepat. kdg2 kat opis ni, sempat jugakla aku spend sket masa wat mende tu, tp tgu line clear laa..so, pas je siap gambar burung tu aku nak wat alas meja plak, hehe..lain2 hal, xdela kot cuma skang nie sronot plak dgr cter member2 yg dah + nak kawen, yg nak dpt baby, yg baru dpt baby + yg tgh tgu baby (akula tu, ahahaa..; kalau ade rezeki insyaallah la, doa2kanla ye, hehe ;) okla, xde pape lagi aku nak share, idea kureng time2 gini..ok chow..wassalam..

No comments:

Post a Comment