Tuesday, February 26, 2008

‘VoTe Me’

By azryn akmal | 5:06 PM | 0 Sweeties | Filed :
2,3 ari nie aku makin awal tb kat opis, hehe..bukan rajin tp sbb nak surf internet, pg2 org takde senang ati la sket nak wat pape pun. sbb2 lain tentula sbb jem makin meruncing kat sini, so utk mengelakkan dok lama bertapa dlm kete, baik aku kua awal, bagus jugak utk kesihatan, hehe..
td, bos kecik bgtau 1 berita menggemparkan, ofis aku ni nak shift lagi next year, ayya!! mnyk teruk la kalu pindah based on my experience laa..penat gler kalu bab angkat2 barang nie, tp yg heppinye sbb kitaorg nak pindah kat sg buloh jer, maknanya aku dah dekat gler ngan opis, mungkin take time about 15 minit jer, hehe…senang la kalu mcm tu, aku nie bukan kisah pun psl dtg awal cuma memandangkan petrol skang ni x dijamin stabil, so kalu la ofis dekat, tak ke boleh save ber’juta2′ duit kete aku, haha..pape pun, mende tu lmbt lagi, 2009 kan jauh lagi, hehe..
slain dr tu, 2,3 ari nie jugak kije agak relaks, sample masuk pun cuma sebotol dua & tak urgent, okla utk kitaorg buat aktiviti menjahit, main game bola2, etc.. cuma x syoknye dgr2 tak lama lagi sample dlm ratus2 nak masuk, alahai..makcik jdk sotong balik la jwbnyer, heheh…
8 mac nie, insyaallah aku nak g ngundi, 1st time tuu..excited la jugak sbb seingt aku la dah 4,5 thn sudah aku daftar, tu pun kebetulan spr buat roadshow kat sogo KL, masa tu amik kesempatan la daftar, skali dpt la kuih-muih ngan air mineral, hehe..so sape aku nak undi, rahsia la beb..kat area rumah aku skang pun dah nampak kemeriahan la sket2, mungkin akan lebih meriah ble dah nak tiba ari mengundi, pape pun yg penting aku kenalah balik muor, tu yg best sebenarnye nak jumpa family aku, hehe…tata!!

No comments:

Post a Comment