Thursday, March 21, 2013

Doodle & Make Over

By azryn akmal | 3:50 PM | | Filed :
Assalamualaikum...

Tadi aku baru je tempah perkhidmatan make over blog aku, ngeee. Maklumlah sedar diri yg tak berapa nak IT & malas tapi dalam masa yang sama aku jeles tgk blog budak2 zaman skang yg kiut-miut dgn doodle bagai. Kalaulah masa aku kawin dulu dah ada benda doodle ni, nescaya aku buat untuk kad kawin aku & buh belakang pelamin hahah..

Dalam seminggu ni aku try la tanya 2-3 blogger yg amik upah buat doodle + make over blog. Dalam ramai2 tu aku pilih yg cepat reply. Setiap pembuat doodle ni ada kretiviti masing2, just pilih mana yg rasa berkenan, upah je diaorg. Masa untuk disiapkan dalam seminggu dua gitu, janganlah bajet hari ni tempah esok siap ye. Aku yg try buat muka doodle pun tak lepas2, susah jugak la utk beginner mcm aku. Tapi kalau yg dah expert pun, idea kenalah selalu ada & fresh. Satu2 doodle yg diaorg buat mesti ada keunikannya. Harap2 bila blog ni dah comel nanti, semangat aku nak menulis akan selalu tinggi.

So kena tunggu seminggu lagi, tak sabar nak tengok rupa baru blog aku ni ^^

Bagi yg minat tempah doodle, pi la Oh! Gerlie Doodle yauuu..geram tengok doodle yg comel2 ^^

Wassalam..