Monday, March 27, 2006

sesak Nafas kU

By azryn akmal | 9:28 PM | 0 Sweeties | Filed :
last weekend aku g teluk kemang, ns..saje jalan2. ni kali kedua sejak reunion masa dgn bebudak jkkp dulu. tmpat dia macam tu la jugak, nothing special. dlm pada tu sempat jugak la beli t-shirt, saje wat kenangan. btw, tujuan aslnye nak mengamik mak mertua aku kat seremban, tiba2 dtgla idea nak g mandi2 pantai lak. kalau ikut hati, memang aku x rela sbb satu hal apa pun x bawak, lagipun hubby aku start shift malam isnin tu, takut dia penat jer tp member tu sanggup so jalan je lar..skang nie, mak mertua aku ada kat umah, rasa mcm x bape best plak nak balik umah sendiri, hehee..aku ngan dia xlah kamceng sgt, suam2 kuku pun x jugak. ntah nape start dr aku kenal dia, disebabkan satu benda terus dalam pale otak aku dah set yg aku mmg xleh nak ‘masuk’ sgt dgn dia, x kiralah apa pun perkara yang kita org nak buat. aku cube gak nak buat baik tp selalunye aku la yg malas sendiri tp setakat nie xdelah plak aku nak melawan @ x layan terus dia. yg bestnye ble hubby aku pun mcm dah phm sgt perangai aku ngan mak dia, so dia x byk komplen cuma bg nasihat je lar, kena pandai amik hati org tua tu. aku no hal setakat borak2 kosong bolehla tp lebih dr tu, mungkin tidak..jahat ke aku nie? almaklumla, bukan menantu pilihan, hahahaa…
so, bulan 8 ni adik ipar aku nak kawen plak. aku dah plan, aku nak buat sikap berkecuali dlm hal2 pengurusan wat majlis ni sbb aku MALAS nak masuk campur sgt, pandai2la diaorg wat sendiri. memandangkan bakal biras aku pun wat ‘dek’ jer so aku pun x bape ingin sgt nak kongsi ilmu ngan dia. kalu dia nak, dia akan ckp tp kalu nak suruh aku wat itu ini, sorry i’m bz..
moral of the story, aku memang meluat ngan org yg menyombong x tentu pasal ni. sket2 leh la tp kalu memanjang nak kita yg layan dia bagus, sorryla ek, tak kiralah apa pangkat ko skalipun, makcik xde masa, hehehe…mcm lepas geram la plak, nasibla org yg baca blog aku hari ni..hahahaa…
arini bos kecik aku cuti so dptla aku kondem komputer dia kejap, sample pun dah siap aku buat so apa nak buat lagi, dial la ape yg patut sementara line tgh clear ni. tghr ni nak makan ape ek? bosan gak asyik g seksyen 2 jer tp nak jalan jauh sket, malas. hopefully ofismate aku rajin bawak g tempat lain plak..ok la, jumpa lagi, wassalam….

No comments:

Post a Comment