Monday, May 15, 2006

tulis2 cari pasal

By azryn akmal | 9:13 PM | 0 Sweeties | Filed :
pagi ni ujan lebat gler, sedapnye kalau dpt sambung tido, itupun kalau la aku ni bos, sah2 la aku bangun kul 10, hehhe..tp memandangkan aku ni ‘bukan’ bos lagi so terpaksa la angkat kaki n sangkut tuala g mandi g toilet..sejuknye hanya tuhan yg tau..btw, pg nie aku mmg plan nak kua lambat. selain nak mengelakkan jem, ari ni bos kecik aku cuti, so lehla lewat2 sket, ala..ujan lagipun, confirm la jalan kat shah alam ni slow motion jadiknye so aku tiba ofis pun dah dekat kul 9, selamat…seperkara lagi, skang nie aku xleh nak masuk awal sgt sbb kunci opis aku tertinggal kat kg, so kalu nak dtg tu kenalah tunggu dlm 8.30 ++ supaya dah ade ofismate aku dlm tu, x nakla tercegat kat luar, bukan ade port pun kat sini..kantin pun jauh, malas la makcik..
btw, ofis kitaorg confirm akan pindah akhir bulan mei nie, dekat sket la berbanding skang cume bezanye kitaorg skang dah sebumbung ngan management/department lain. kalau sblm nie, sukati la masing2 nak dtg lambat @ cepat tp ble dah pindah sok, rasanya x dptla we all nak wat camtu lagi..apatah lagi nak berfoya2 kat tesco @ lepak makan breakfast lelama, hehee..
apapun, aku nak amik kesempatan wish the best 4 mrs ogy, semoga sihat walafiat selalu & jaga badan bebaik pasni, hehe.. aku gak yg xde perubahan, hahaha…okla, gua nak check email plak, dah beratus gamaknye, chowcincau…!!

No comments:

Post a Comment