Friday, November 21, 2008

anak omak

By azryn akmal | 9:32 PM | 0 Sweeties | Filed :
baru arini aku dpt update, hehe..bz maa..kije non-stop, byak tul sample masuk last 2 weeks, naik pening aku nak adjust masa tp nasib baik la dpt selesaikan kije2 smlm, tp x tau lah next week nnti kije menimbun balik, alahai lomah lotut den, hehe..
minggu lps, mak mertua aku selamat masuk hospital, biasalah org tua, sakit berpakej, darah tinggi + kencing manis, teruk jugak la naik darah tingginye, sampai kena masuk hospital, so ptg sabtu tu, aku berdua cepat2 balik seremban. memandangkan waktu melawat pon sampai 7.30 mlm jer, so mlm tu kitaorg stay lu kat senawang, dlm tghari tu baru kua g hospital kuala pilah, punyelah ramai pesakit, last2 adik-beradik hubby aku decide transfer mak mertua aku tu ke hospital jempol lak, dekat la sket ngan umah, so siap sume prosedur, dia pun naik la ambulans, puyelah laju ambulan tu, x dpt nak kejar pon, hehe..
pindah jer ke hospital jempol, ramai yg dah menunggu, sedara-mara yg dekat2 tu sume dtg melawat, tau je la hari ahad, kafe pun x bukak, last2 aku laki bini g la makan kat luar, memandangkan ramai sgt dlm wad, kitaorg blah la dulu, bg area lengang lu, dlm kul 6++ baru kitaorg masuk balik, masa tu tinggal adik ipar aku jer yg ada, lain2 sume dah balik. duduk2 jap, borak apa2 yang patut, dlm 7 lebih kitaorg balik, sbb esok nak kije. hari ni (22/11) tak tau la dia dah boleh kuar ke belum, kalau dah balik pon mungkin nak bwk ke seremban jer, sbb nak check balik senang, dia sebenarnya xde transport, harap kat anak2 je yg bwk, kat seremban tu adik ipar aku leh jaga, harap2 la dia ok pasni, sbb mak mertua aku tu slalu sngt mengadu sakit, risau la jugak sbb anak2 dia sume jauh, yg sok serumah pon xde transport, last2 harap yg jauh2 ni jugak balik amik..
hopefully, dia akan ok lepas nie, pas masuk hospital ni biar dia jaga sket makan minum, xdelah nak belasah sume2 mcm org sihat, hehe..aku ni bukanlah kamceng sgt pun dgn mak mertua aku, gitu2 jer, tp kalu dia sakit, aku risau jugak, risau kat hubby aku tu, muka pun semacam je, ye la anak mak…huahua…

No comments:

Post a Comment