Monday, October 8, 2007

3 hari lagi nak raye!!!

By azryn akmal | 4:56 PM | 0 Sweeties | Filed :
last friday, company aku ade la wat majlis berbuka posa utk muslim, makan kambing panggang sampai pening kepala aku..skali ngan pemberian x seberapa duit raya + hamper..bolela dr tadak langsung..
sabtu, aku ngan ofismate aku rayau jap kat pkns (pkns lagi, heheh…), leh tahan la ramai org, saje jejalan, bukan beli ape pun..sbb dlm pala dah set nak g car boot sale, hehe…tghr pas anta dia kat ofis, aku balik je lar, aktiviti ptg aku dipenuhi ngan proses menyiapkan cross stitch aku tu..
pagi ahad, aku n hubby kua g stadium…mak oii punyela ramai umat manusia yg serbu, almaklumla barang utk raya ni mmg melambak kat situ. tp yg pedihnya ble nak masuk parking la, hubby aku dah mula tukar kaler biru, sbb lama tunggu nak masuk jer padahal parking punyela byk bebenornyer, cuma ade sekor dua yg main parking ikut pala sendiri, terus jadik stuck. jalan2 sampai tghr, dptla brg2 yg hubby aku cari..aku cuma tudung selai jer. teringin gak nak tangkap jam tangan satu, tp org berjual tu punyela awal blah..rugi la dia hilang satu pelanggan yg berpotensi, heheh…blah dr stadium, kitaorg g tesco x-tra plak, hehe..blnje ape jer, carik air botol jer, yg lain2 tu cuma pandang je lar sbb x masuk list..
so, persiapan kuih-muih aku ok la kot. cukupla nak bg mak, atuk n mak mertua aku sikit, wat buah tangan. tp hubby aku kata, dia nak belikan mak dia kek, sukatila…duit dia, hehhee…
sesape yg nak dekat2 area klang, kapar, meru, shah alam tu, jemput2 la dtg umah aku, senang jer..tp kena la call dulu yerk..jumaat nie, company aku tutup, so maknanye aku x keje la, sronot…wassalam…
                                "SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA"
                                          "MAAF ZAHIR & BATIN"
                                    IKHLAS DARI AZRYN & HAFIS
p/s: utk ogy, mu jgn lupa mari umah aku, sabak bernam bukan jauh punn…heheh…

No comments:

Post a Comment