Monday, October 22, 2007

diari Syawalku - chapter 1

By azryn akmal | 4:57 PM | 0 Sweeties | Filed :
setelah 10 ari beraya, arini aku masuk ofis semula..okla raya thn nie, dpt gak aku jalan2 g umah kawan lama, itu pun mana yg ade kat kg, x balik lg ke tempat memasing tp ade jugak yg x dpt nak jumpa pun, hopefully next year la plak..
malam raya, aku n hubby balik NS dulu, sempat gak singgah g Giant Senawang, beli brg2 utk wat barbeque..ramai jugak org lagi masa tu, maybe suka kot kua lambat2 nie..tp ble start je enjin kete, terus ujan lebat straight dr kuala pilah ke bahau..ble sampai kg, elok je ujan gerimis..pg raya, xde pape pun, sbb mertua aku x masak pun ketupat, tp rendang, kuah lodeh + ketupat adabi tu adela.. lemang ade jugak tp aku kureng sket, so tgk dr jauh je lar. pg tu, umah dia dah penuh ngan sedara-mara dr kl & johor, mmg tiap2 thn diaorg akan g umah mertua aku nie, bebudak jgn cakapla, leh wat dua pasukan bola, hehe…
raya ke dua, kitaorg raound 1 hari ke melaka, umah sedara mara suami aku, mana yg tak kenal tu, pakat senyum je la. sampai umah dah malam pun, tp cadangan barbeque diteruskan, so mlm tu aku belasah la makan sume, suami aku tukang bakar & hantar, hehe…
to be continue…
p/s: bos mari daaa…;P

No comments:

Post a Comment