Sunday, December 9, 2007

my Hubby Story:p

By azryn akmal | 4:58 PM | 0 Sweeties | Filed :
pagi ni aku bangun dengan lemahnye, hehe…malas nak g kije sebenonyer..:p nasib baik la esok besday sultan selangor..pape pun weekend lepas, aku jdk nurse x bertauliah sbb hubby aku kena demam, memula sengal2 pastu melarat sakit perut. ble tgk dia tido, sian plak aku tgk; ni sume sbb dia kene ujan rabu lepas la kot. masa tu kitaorg g pasar malam tetiba ujan, so dia plan balik amik kete n payung sementara aku tgu kat situ, dia redah naik moto sampai abis basah. so sbg membalas budi + tanggungjawab seorg isteri mithali (cewahhh!!) aku jg la ape yg patut semlm. ape yg dia nak makan, aku g beli, ape ubat yg dia nak, pun aku cuba dapatkan sbb sikit sebyk aku rasa bersalah ble tgk dia kena demam mcm tu. ble masuk ptg sket, aku tgk dia ok da tp melarat ke sakit perut plak. last, aku bg dia ubat klinik terus dia muntah, ok terus pas tu :)
pape pun, aku rasa bertuah sgt2 la ble bersuamikan ‘dia’ nie…sbb ble aku demam pun, dia akan jg aku mcm aku jaga dia..pendek kata, ape yg aku nak mesti dia cube dapatkan, heheh…
p/s: xde idea nak tulis, tb2 teringatkan hubby aku jer..

No comments:

Post a Comment