Monday, January 28, 2008

makcIk 27 daaaa…..

By azryn akmal | 5:01 PM | 0 Sweeties | Filed :
pejam celik, aku dah pun selamat melepasi umur 27 thn, hee..mcm dah tua tp kalau tgk luaran, aku nie mcm budak form 3 jugak, haha..x byk beza pun dr dulu rasanye..pape pun, aku rasa okla dengan apa yg aku ade skang, even masih ada yg x cukup tp aku bersyukur sbb dah pun lepas satu tahap cuma nak ke tahap nak jadik ‘ibu mithali’ tu lum dimakbulkan lagi, sabar2…
besday aku x jauh ngan hubby aku, 14hb jan dia & 19hb jan aku, so kitaorg decide sambut secara kecil2an jer, beli kek pun yg rm3 jer, hehe..jadikla drpd xde langsung..hadiah?? sorry to say la sbb hubby aku bukan jenis yg mcm tu, so sengih jer la yg aku dpt..aku x kisah pun benda2 nie, bak kata org, x jdk hal pun, pg besday aku tu pun dia cuma wish sambil bg kiss kat dahi, cukuplah kan?? :)
semalam, kitaorg merayau g car boot sale kat stadium, bezanya smlm ade plak karnival Eon 2008 sempena pelancaran Saga baru, sempatlah kitaorg berdua test drive, okla kot, cuma sempit sket dr wira tp internal dia lg gempak la compare to wira, tp peringatan, cermin belakang kena tolak+pusing mcm kete lama, hehe…punyelah aku excited nak tggu mawi tp semlm kan dia ade AJL, so muka dia jelah yg ade kat banner, yg menyanyi pun cuma Jaafar Onn + Haiza (sehati berdansa tuuu…)..sampai ke petang la kitaorg round semlm, byk plan sebenarnye tp byk masa kitaorg spend kat stadium jer..
slalunya kat shah alam nie, kalau nak tgk drift @ go-kart, kena pi sebelah dlm stadium plak, tp skali-skala oklah, sbb aku n hubby bukan la jenis yg minat sport pun, sekadar tgk diaorg buat aksi + mat2 rempit tunjuk wheelie @ wikang, tu je lar..
plan seterusnya, mmg nak p perkampungan hadhari kat tgh2 shah alam tu tp disebabkan letih, kitaorg balik terus ke rumah, siap2 masak, aku standby depan tv tunggu AJL, oklah showmanship artis2 kita, cuma tang yang menang keseluruhan tu mcm something wrong plak..sbb bg aku ade lagu yg lebih baik + afdal utk dijadikan juara tp sukatila sesape pun yg menang, xde kena-mengena pun ngan kita, tul tak!??
yg penting, gaji masuk arinie..Hurrrayyy!!
wassalam, sekian :)

No comments:

Post a Comment