Thursday, January 17, 2008

CaTatAn yG X bEst

By azryn akmal | 5:00 PM | 0 Sweeties | Filed :
last week aku dpt demam lg..x larat sgt rasanya badan..memula kena tu cuma sakit tekak je tp masuk je mlm thn baru hijrah, siap2 aku dapat selesema, badan pun rasa sengal sana-sini. kebetulan plak hubby aku kena sakit mata, tensen tul..
tp arini dah ok pun cuma batuk susah nak ilang, dah mcm2 ubat aku try sampai 3 klinik aku balun ubat batuk tp still ada lgi, itu tak masuk yg kedai punya..tp la ni dah kurang sket, itupun sejak kebelakangan nie aku dah x minum ais lagi, so far ok la kot..
thn baru ni keje aku maintain mcm dulu cuma bos top up keje sana sini sket, tp ok la xdelah teruk sgt..cuma kat ofis aku ni pyh sket nak pakai komputer sbb org punyer, pyh la nak menempel lagi la kalu nak update blog ke ape, memang x sesuai.. so slalunya aku akan dtg awal so senang la aku on ape yg patut..tp nak dtg awal kat sini susah jugak sbb keadaan jln kat sni x boleh dijangka. kdg2 leh cepat tp slalunya lambat la..kena plak kalu ade lori @ kete rosak tepi highway, mau berbaris panjang..kecuali kalu aku kuar awal drpd biasa mcm 7.30, insyaallah leh tb 8.10 gtu..
pape pun aku nak wish slamat pengantin baru wat cikgu zana & husband, selamat menimang cahayamata jugak utk cik Ogy kita..ape nama anak dia aku x tau pun lagi, hehe..ingat nak call tanye kabo ptg ni la, hehe..
adios!!

No comments:

Post a Comment