Sunday, April 6, 2008

tak bertajuk

By azryn akmal | 5:14 PM | 0 Sweeties | Filed :
demam lagi..
sedih tul la aku nak bgn pagi td, sakit2 badan aku kena demam..sakit tekak+selesema, tensen tul..aku kena jangkitan dr hubby aku sebenarnye..memula dia yg kene smpi mc 1 hari, pastu aku plak, tp aku xleh la nak amik mc, sbb kat opis xde org la plak, kot2 ade test mengejut dtg, xde sape plak nak buat nnti..tp seronok gak dtg keje arini sbb relaksssss habis beb, sbb keje langsung xde, dok main komputer je aku, hehe..demam pun demam la yg penting aku dpt online tanpa gangguan..lgpun mamat lab sorg tu pun emergency arini so bilik ftir tu sah2 la aku yg punye! hehe…(1 ari je larr..;p)
sok, company aku ade wat seminar 3 ari kat bluewave, kalu ikut ati mmg mls nak g tp disebabkan ‘wajib’ so kenalah p jugak..biasala seminar, mesti dengar,tulis, dengar, soal, jawab,tulis, minum, makan, dengar balik, so on..sampailah 3 ari, hehe..tp yg x syoknye sok kena dtg awal, 7.30 dah kena ade kat sana, haiiya..kul bape la aku nak kua umah..;P
lain2 hal, xde la kot sebab idea kureng la..nak menulis pun rasa seram sejuk dlm aircond nie, mau demam balik aku nnti..whatever..wassalam;)

No comments:

Post a Comment