Thursday, June 26, 2008

Aku & MasaLah

By azryn akmal | 7:15 PM | 0 Sweeties | Filed :
jumaat, 1:37pm..boringnyera!! la nie aku dok sesorg dlm lab, ngadap pc, bukak internet pape la yg patut, br je siap makan, x tau la plak nak buat ape, keje2 dah hampir setel, so aku cubelah update blog plak. ape cter? mmmm…selain kes minyak, brg2 yg tgh hangat nie, lain2 hal, aku nak BALIK KAMPUNG (yehaaa!!!) mlm nie ;)..saje, bukan la dah lama x balik cuma ada urusan sket nak setelkan, hal2 yg perlu aku selesaikan kat kg, 3 hari tu, esok (sabtu) sampaila isnin, manyak syiokk rehat2 badan. kebetulan la nie, sample x byk sgt, so senang hati la sket nak tinggalkan keje, hopefully jangan lah plak ble aku naik keje nnti tetiba sample jdk byk plak, sedih.. la nie aku ada satu masalah, xdelah besar tp still masalah lg, la ni lab aku br beli satu hplc baru, so nak wat back-up utk hplc lama, masalah skang nie, aku still x dpt nak relatekan result yg baru ngn yang lama, maksudnye utk dptkan result yg hampir sama, tiap2 ari dtg kije pun pala aku berserabut nak pikio mende ni, aku ni terus-terang ckp la yg xde la bape expert nak try itu-ini, tambah2 plak instrument tu mahal giler, x brani la aku nak memandai2, kang rosak, aku jugak yg kena, nasib, nasib..harap2 aku target dlm sebulan leh setelkan problem ni kalu tak makin x bersemangat aku nak dtg keje, selagi tak setel, selagi itulah bos asyik tanye, mau jer aku tanye balik, yg p beli tak pikio lu nape, maintain jer la yg lama, kasi jaga bebaik, kan senangggggggg..xpela, stop sini dulu, bos kecik aku dah balik daaa..wassalam..

No comments:

Post a Comment