Friday, July 4, 2008

DOmaM

By azryn akmal | 7:16 PM | 0 Sweeties | Filed :
arini aku demam lagi, alahai..senang bebenor aku ni nak kena penyakit, puncanya aku pun x sure, nak kata kena ujan rasa mcm xde la plak, cuma cuaca skang ni kan macam x tentu, kejap panas kejap sejuk, mungkin badan aku ni x cukup kuat la kot..ngada2, hehe..so smlm, aku amik mc, selamat la aku kena cucuk ngan doktor, kat mn toksah la tanye, segan..pape pun pg ni dah ok sket, badan pun dah berpeluh, tanda2 nak baik, cuma aku x mandi lagi, ahaha..bukan xnak tp takut demam balik, slalunya g2 la aku ni, kena tggu badan dah suam2 baru aku brani mandi, hehe..jdk kambing la 2,3 ari ni, :)..
lain2 hal, mcm biasalah balik kg aritu aku xdelah rehat sakan, cuma aku g berubat kepala kat melaka, sbb aku la nie slalu kena sakit kepala, sket2 sakit, so sementara ada peluang ni aku cubela pegi, kalu berkurangan, alhamdulillah..selain tu sempatla jugak akak ipar aku g tuntut duit rebat tu, wlaupun x byk tp utk wat tambang minyak+tol okla, cuma ble tukar spring kete+speaker kete, ranap la sudah 600++ tu, xde byknye, nak dibandingkan dgn perbelanjaan kita bulan2 g sana-sini, tp nak wat cane kan, dah dibagi ambik jelar, rugi ler kalu x p amik..nasib2..
thats all, wassalam…

No comments:

Post a Comment