Tuesday, July 8, 2008

Aku cuti

By azryn akmal | 7:36 PM | 0 Sweeties | Filed :
arini office/lab aku half day sbb kitaorg ada trip ke cameron highland, hehe..konon2 mcm family day la tp x la jugak sbb x sume pun staff yg pegi. so pagi ni memang malas bebenor rasanye teman nak wat kije, apatah lagi sample pun xde yg urgent. plannya lepas semayang jumaat kitaorg akan bertolak dr ofis ke sana, mungkin dlm 7-8 mlm kot baru tiba..cter psl cameron nie, aku pernah la p skali lu, tp zaman2 ikut mak aku g rombongan skolah rendah, masa tu mak aku keje kantin so cikgu2 sana ajak mak aku dgn pekerja dia skali termasukla aku, seingat aku la cameron masa tu waktu siangnya dah mcm tempat kita, xdela sejuk sgt kecuali waktu mlm dan pagi. masa tu dptla pegi ladang teh, strawberry park n 2-3 tempat biasa, almaklumlah sebab bwk bebudak skolah rendah ni bahaya sket, jagaan tu kena lebih so x byk pun tempat yg kitaorg pegi masa tu. Masa tu kalu tak silap aku dlm 1998-99 la kot, dah spoloh thn gamaknya aku x g cameron, kejap betul masa skang berjalan..
citer jugak psl berjalan2 ni, teringin la jugak satu hari nnti aku nak g jalan2 kat pulau, redang ke, pangkor ke, mana2 pun sodap..eh boleh..tp itulah kalu nak berjalan2 ni kena standby duit, kalu x mesti x syok sbb nak beli brg2 pun kena catu, so kenalah make sure dlm beg duit ada at least ratus2 supaya xdelah nganga je ble dah berkenan something, hehe..ble dah berjln tu mestilah nak bg kat family juga, kawan2 baik utk wat kenang2an..tul tak??
oklah, setakat ini ajelah, dah nak balik ni, nak amik hubby aku plak .. adios ..

No comments:

Post a Comment