Monday, August 18, 2008

2nd Anniversary ;)

By azryn akmal | 9:25 PM | 0 Sweeties | Filed :
hari ni genap 2 thn aku jadik bini org, hehe..pejam celik dah pun 2 tahun..walaupun belum bertambah ahli keluarga tp aku ok jer, bak kata ramai org, rezeki Allah belum nak bagi..apapun, kehidupan aku mcm biasa, masalah tetap ada cuma macamana nak menyelesaikannya itu kenalah ada cara. bersyukur sgt2 sbb aku dijodohkan dgn lelaki yg dpt terima aku seadanya..alhamdullilah..:)

No comments:

Post a Comment