Friday, August 29, 2008

Ramadhan..

By azryn akmal | 9:27 PM | 0 Sweeties | Filed :
pejam celik 2 hari lagi dah nak masuk bulan posa. nampak sangat la masa skang ni cukup cepat berjalan..apa taknye, macam terasa baru jer sambut raya thn lepas, dah nak raya balik. thn ni aku nak blaja berjimat-cermat sket, especially tang beli kuih-muih ni, almaklumlah aku ni cepat rambang mata kalau part beli-belah nie, lagi2 kalu ada duit dlm tangan, benda yg tak patut beli terus ‘ter’beli. kadang2 tu memang rasa menyesal, tp itulah namanya belajar dr kesilapan. thn ni aku target beli kuih 2,3 jenis jer, utk mak aku satu, mak mertua satu & aku satu udahla. umah aku pun bukan ada org datang, takat member2 hubby aku je, kekawan aku susah, lagilah jauh nun di puncak, xde sape nak dtg, jiran2 tu mungkin la kot..
baju raya pun aku dah selamat tempah, tunggu nak sarung jer pg raye nnti, yg masih dlm plan cuma nak beli langsir jer, tp kenalah jahit sendiri, kena blaja beb, baru mudah masa depan, takdelah aku nak buat yg beropol bagai tu, paling simple punye design, lagipun kat umah aku ni selamat aku buat harta mak aku punye mesin jahit elektrik, so senang+mudah bebenor le kalu setakat nak jahit poyo2, kain pun aku nk cari yg murah2 jer, nmpak mahal tp murah, ade ke?! ahaks!!
papepun, hopefully this year aku tak sangkut byk hari x posa, seronok nye kalau dpt penuh, jeng2..ok itu jer, chow!!

No comments:

Post a Comment