Monday, November 13, 2006

APa Ape Ajer

By azryn akmal | 2:31 PM | 0 Sweeties | Filed :
setelah hampir 2 bulan, akhirnya dpt gak aku load gambar kawin aku (walaupun x sume) dlm friendster, so sesape yg teringin nak tgk tu , leh la tgk gambar pengantin ‘lama’, hehe..tp itu cuma mlm nikah+berinai, the rest aku kena balik muor lu sbb sumenya kat pc aku kat kg, so wait la..
mmm..cuaca skang ni x menentu tul. pagi punyela panas, masuk kul 2, 3 mulalah mendung + gerimis. smlm siap ngan petir kilat lagi. lagilah umah aku tingkat 3, takut gak dia sambar pape kat bumbung tu. tp bawng putih bwg merah tetap aku tgk, dah tgk lelama ni, rasa x best plak kalu miss. lagi satu tv9 punye citer indon, kiamat sudah dekat. citer dia byk pengajaran, drpd tgk citer barat yg bukan2 tu, baik tgk indon, bg akulaa..
so esok aku nak turun PJ plak, hehe..first time ni drive sesorg kat federal highway, hehe..nak carik keje beb! pape pun, sblm kul 7 aku dah kena ada atas jln. tau jer la area meru+klang, mau stuck tgh jalan. nak kuar dr puncak alam ni pun dah satu hal. jln tak siap lagi, campur plak musim ujan ni, jalan yg lopak2 tu punyela bersepah sana sini, naya MAS aku tu, tp xpela, yg penting aku slamat sampai ke tempat tu. jgn aku belok yg bukan2, sudah..tau jer la jalan bandar nie, sume pakat one way, silap haribulan aku jumpa KLCC terus, hahaa…xpe, sbnrnya, mlm aritu aku dah drive pun ke sana, ngan hubby aku dalam ujan redah gak semata2 nak cam jalan. nasib baik la hubby aku baik hati, balik keje, makan+mandi siap2 lepas maghrib terus teman aku, sian gak dia penat br balik keje, tp dia jdik tukang bg arahan je kat sebelah :p..masuk jer area klang terus dia tidur, cessss…
so guys, wish me luck!!

No comments:

Post a Comment