Wednesday, December 6, 2006

MacaMane ni??!

By azryn akmal | 7:39 PM | 0 Sweeties | Filed :
pg nie aku g balik opis tu, amik offer letter. so far so good, manager tu kenalkan aku ngan satff2 yg lain. kiranye company tu ade byk bangsa, campur sumenye..satu lg benda baru tuk aku sbb kalu tmpat lama lu, aku lebih byk deal ngan melayu jer..so skil komunikasi tu aku kenalah improve lagi, almaklumla aku ni kan penyegan orgnye, hehee…on the way balik, aku singgah la cc, ingat nak surf map ke sirim tp x dpt donlod pun, macamana nie? aku dah plan nak g lu lab tu lu, leh la aku jumpa org2 tu sblm aku masuk keje tp ntahla xde idea nak wat lagi, senang cter aku tanye tuan umah aku jer la, dia kan taxi driver, confirm dia tau jln2 kat shah alam tu…okla, hopefully aku dpt idea cane nak g sirim tu…mlm ni jugak…

No comments:

Post a Comment