Wednesday, February 21, 2007

KeJEkEjeKejE…

By azryn akmal | 10:36 PM | 0 Sweeties | Filed :
hari ni, aku masuk keje setelah 5 hari cuti (2+3), hehehe..rasa cam malas2 jer nak bangun pg tadi, almaklumlah dah bersarang pala otak dok umah..btw, mak aku sempat gak dtg tgk umah sewa baru anak dia nie cuti ni, walaupun dia dok mengeluh kena dok bawah je (sofa takde lagi maaa..;() org tua, sakitla pinggang makcik tu, hehe..dlm bercuti tu, aku dok bawak la dia round2 kat shah alam tp memandangkan skang nie musim ujan + panas terik berselang-seli, maka aku angkut mak aku ke giant; makro & tesco shah alam, hehe..naik lenguh dia berjalan tapi seronok jugak la tengok dia bershopping itu ini walaupun sebenarnya ade je benda2 tu sume kat muar, hehee..xpelah, asalkan dia happy aku tumpang happy gak..mlm td, adik ipar aku plak call, mak mertua aku kena semput teruk, dah abang aku dok risau2 macamana nak balik nnti, sabtu dia keje so cadang2 nak memonteng la plak..aku? ikut jer, dah nama pun mak mertua kan..kenalah jaga macam mak kita sendiri, ye tak!? erm…pejam celik dah hampir setengah tahun aku kawin so selamat la jugak aku kena soal ngan pertanyaan ‘dah ade tanda2 ke?’, hehee..so bg sesape yg baru2 kawin tu, bersiap sedialah menerima soalan macam tu selalu, aku bukanla kisah sgt, cuma x reti nak menjawab, insyaallah ada rezeki, aku bgtau kat sume, tp ble tu wallahualam…utk sue x-maces & kawan skolah aku zana; slamat menempuh alam pertunangan baru2 nie & akan datang, semoga kekal hingga ke alam perkahwinan plak, hehehee…babai!

No comments:

Post a Comment