Thursday, July 12, 2007

BaBy :P

By azryn akmal | 4:46 PM | 0 Sweeties | Filed :
ari ni aku n the geng g melawat ofismate aku kat HTAR, tgk baby girl..:) seronok sgt plak rasanye sbb dah lama jugak aku x pegang baby sejak akak kepada akak ipar aku dpt baby last year. sblm tu we all singgah makan jap kat tesco & terus je ke hospital. since we all tak tau sgt jalan so main belasah je lar ikut signboard, nasib baik la yg drive tu memang pakar dlm hal sesat2 nie, hehe..ble jer naik tingkat 6, tgk baby dr luar jer tp x lama pastu maknye kata diaorg dah bole kuar sbb dah ok..so we all tunggu dulu, kot nak tolong angkat pape..selain dr tu nak bagi present skali utk baby (nur hani izzati)..dlm pada gelak2 tu sempatla diaorg suruh aku cium + dukung baby tu, heheh…amik berkat org kata :)
btw, instrument aku dah ok skang, sample pun dah nak hampir abis mana yg pending aritu, senang la sket ati nie, tp ok jer sbb hplc leh wat overnight..buat sample siang byk2 mlm biarkan, pg dtg dah pun boleh amik result..so far so good..selain drpd tu aku skang tgh plan nak amik cuti plak coz adik ipar aku nak kawen awal bulan nie tak tau la dpt ke tak 2 hari cuti, sbb kalu x maybe aku n hubby x dpt turun masa dia nikah, tgk la mcmana nak setel sbb kalu bleh aku xnak la cuti lelama sbb nak kumpul cuti utk raya nnti :) 
ok adios, nothing else i think..

No comments:

Post a Comment