Thursday, July 5, 2007

HitaM Ku HilAng

By azryn akmal | 10:48 PM | 0 Sweeties | Filed :
minggu nie paling x best utk aku sbb keje by pending..sample ada 40 utk furan test..wawawa…rasa mcm nak nangis plak :( tp pe nak buat nama pun instrument, sukati dia la bila nak rosak, mmm…tp xpe, insyaallah dlm sehari dua nie ok kot masalahnyer, hopefully la :) btw, last weekend aku balik kg husband aku, nak dijadikan cter, sampai jer kat umah dia (dlm 2 pagi g2), tb2 kucing aku ’si hitam’ lari masuk hutan, maybe sbb dia terkejut kot tgk tmpat baru..so tgh2 pagi2 buta try la gak carik kot2 dia sembunyi mana2 tp ntah mana lesap..last2 hubby aku cakap nak carik esok jer, tp masa tu muka aku mmg dah kelat semacam, apa taknyer, kucing tu dah lama aku bela, sebabkan 2,3 hari kat kg, so kitaorg xleh la nak tinggalkan dia, tup2 sampai kg, leh ilang plak, tensen la..1 hari suntuk cari area situ tp tak tau mana dia lari, so aku suspect dia masuk dlam utan, & kesimpulannya sah2 la kucing aku dah HILANG waktu tu..frust la jugak, sbb dah sayang kat dia..ntah macamana, malam ahad tu tup2 dia dtg balik, itupun dah lewat mlm, cepat2 la hubby aku tangkap terus masuk dlm bilik, nasib baik la dia balik, kalu tak mmg terasa la jugak kalu dia takde, sbb biasa kalu aku balik keje, dia la yg sambut aku, hehe..byk jugak la aku da perabih duit utk si hitam nie, sebolehnya nak la bela sampai dia tua..okla tu jer cter aku minggu nie, sok dah sabtu, plan nak g tgk transformers tp hubby aku keje plak ahad nie, so cancel la jawabnye..adiosss…

No comments:

Post a Comment