Wednesday, July 25, 2007

My BumBlebeeeee :)

By azryn akmal | 4:48 PM | 0 Sweeties | Filed :
sepanjang minggu ni aku relaks sket sbb sample x byk masuk + plak due date sume dlm seminggu lebih tp interval sample still on & on laa..tp br jap td, trus masuk 20++ sample, ok kot sbb last date dia next week..lain2 hal, sini dah musim ujan balik, smlm on the way balik, gelap gler, mmgla seronok sbb sejuk tp x bestnye wiper kete aku x elok, so mengagau jugak la nak tgk depan, kena plak highway ni kete bwk lelaju sumenya macam kena kejar hantu :p so dpt jer gaji 2,3 ari ni first thing dlm pala aku nak beli of course la wiper selain benang nak wat cross stich, hehe..fyi, projek cross stich aku yg pertama dah nak siap dh nak siap cume tergendala sbb benang abis plak, tensen tul..tp mmg aku sronot gler ble tgk dah siap, insyaallah aku nak frame & gantung baekk punyer, hahaha..sblm yg 1st nak siap aku awal2 dah carik gambar baru, pemandangan jugak tp yg nie boleh masuk pertandingan, hehee..beria betul aku nie, yela sampai dah kena sound ngan hubby aku lgi, asyik ngadap benda tu jer. tp yg paling best kalau sabtu+ahad, mmg aku ngadap benda tu dr pg sampaila ke petang sampai penah jugakla terlajak mandi, heheh:)
sabtu ni aku nak turun melaka plak, spa ada exam utk ptd. kalau nak diikutkan, dah byk kali aku miss exam nie, sejak thn lepas lagi rasanye, so kali ni aku nak try la g, saje kot2 lepas ker, mana tau, ye tak??
transformers?? mmg best kalau dpt tgk wayang tp disebabkan hubby aku non-stop keje so x dptla nak g wayang; so last week kitaorg beli jer dvd lanun punye, ok la gambar dia tp hubby aku mati2 nak beli yg ori punye jugak, yela seronok tgk kete tukar jdik robot2 tu cume action diaorg create tu laju semacam, x bape nak nampak..apapun, dah lama gak aku tak g tgk wayang nie, gian plak rasanye..:p

No comments:

Post a Comment