Friday, August 17, 2007

Cuti2 SkolAh

By azryn akmal | 4:52 PM | 0 Sweeties | Filed :
minggu ni aku dah start bz mule, almaklumla setelah 2 minggu berehat sakan, skali sample datang 20, 40 skaligus..tp takpe, aku maintain cute jer sbb due date sume 2 minggu lagi, hehe.. setakat hari ni xde pape pun yg best berlaku, pegi balik keje je la. cume sesekali on the way pegi keje tu slalu la tgk kete org2 ni accident, hehehe..jahatnya :) tp padan muka jugak la kat diaorg2 ni sebab memasing bwk kete macam hantu. tp kadang2 tu aku tumpang skaki gak tekan minyak sket, yelar kang aku bwk ikut papan tanda mau belakang aku berbaris panjang. segan beb :p
esok 18 ogos 2007, genap dah setahun aku kahwin, heheh..rancangan nak sambut ade gak dlm pala otak tp rasanya kitaorg just celebrate macam tu je la. silap haribulan, hubby aku bwk aku g makn meehoon tomyam kat depan umah tu jer, hahaha..tp xpe, aku bukan kisah sgt pun tentang anniversary ni sume. asalkan kitaorg maintain macam setahun yg dulu pun dah cukup baik utk aku, alhamdullillah..
pape pun, minggu ni dah start cuti skolah, yahuuu…sbb jalan mesti lengang semacam. mau aku kua umah kul 8 plak nnti, hehe..seronoknyer..& plan aku nak posa full seminggu  depan nie utk ganti posa thn lepas, tak lama lagi dah nak masuk ramadhan, takut tak sempat jer..ok, thats all 4 today..adioossss!!!!

No comments:

Post a Comment