Wednesday, August 8, 2007

uLang TahuN 1

By azryn akmal | 4:52 PM | 0 Sweeties | Filed :
dlm 2 minggu lagi, genap setahun aku jadik bini orang, hehe…cam x caya plak. cepat betul masa rasanya, sedangkan aku rasa mcm br jer aku naik pelamin, tup2 dah nak sambut 1st anniversary, hehehe..whatever, aku boleh desribe kehidupan aku skang BAHAGIA, dgn hubby aku yg kaki lawak tu, tiap hari kitaorg bantai ketawa jer, gaduh tu adatla tp slalunya setel macam tu je, xdelah sampai masam muka @ report kat mak masing2, haha..dan yg paling penting, kebahagiaan tu xleh diukur dr harta benda @ duit yg byk semata2 tp byk faktor bukan kebendaan yg patut kita utamakan dulu. skang ni pun, life aku sederhana jer, mewah sgt pun tak jugak tp cukup la semuanya, insyaallah… 
citer pasal hubby aku, kdg2 aku rasa macam bertuah sgt2, sbb dia slalu treat aku macam budak kecik, apa jer yg aku mintak, insyaallah dia tunaikan, x semestinya harta @ duit tp kadang2 tu aku ni leh tahan melalut gak nak yg bukan2, makan itu ini (badan sekeping gak?!) , g jln2 carik pasal dan mcm2 lagi la..sbb tu la aku SAYAAAAANG sgt kat dia, hehee…apapun, tahniah la kat diri aku sendiri sbb leh tahan perangai en apis tu, hehhee…adios!!

No comments:

Post a Comment