Tuesday, August 21, 2007

Cuti?!

By azryn akmal | 4:53 PM | 0 Sweeties | Filed :
memandangkan 2 org geng kamceng aku off arini so aku malas tul nak kua. lagipun arini hubby aku yg antar g keje sbb dia cuti emergency, itu pun sbb tayar motor pakcik tu pancit pg tadi. sbg persediaan, aku pg td sebelum g keje, sempatla singgah beli mee jap, wat makan tengahri. selalunya kitaorg tapau jer makan, nak kua pun tgk mood. cuma ble dah slalu makan kat tempat yg sama, tekak ni pun macam dah xde selera. nak g tempat lain, jauh & makan masa, lagipun tghr area sini leh gak tahan jem. seingat aku la paling jauh pun kitaorg g cume J.J Bukit Raja je, slain tu tempat biasa je lar.
so, x lama dah nak bulan posa, x payah la nak fikir2 tang mana nak makan, cume yg lemahnye ble nak balik je la. memang la aku ada pengalaman posa kat puncak alam ni, leh tahan gak byk org berniaga makan, tp yang x bestnya harga dia melampau2 plak. apa taknye, sbb situ sume org bekerja, memang takkan sempat nak balik masak. pape pun, arini aku enjoy abis kat opis, hahaha:O

No comments:

Post a Comment