Thursday, August 2, 2007

ape erk?!

By azryn akmal | 4:49 PM | 0 Sweeties | Filed :
akhirnya siap jugak cross stitch aku yg pertama, hehe…cuma tinggal nak diframekan aje..so total cost utk pjk pertama ni < rm100 kot, sbb aku xdela kira betul2, benang pun merata tempat aku beli. mlm tadi, 2nd projek start dah, memandangkan jari ni dah expert semacam so xde kot masalah nak siapkan dlm sebulan nie. kdg2 terfikir gak aku, kalau la ade org nak upah aku suruh aku wat mende ni, confirm aku x tolak punye la..:)
mlm nie, aku nak balik muo dah, xdelah hepi sgt sbb bukan balik lama, satu mlm jer. pg2 sok dah nak kena balik NS plak, balik muo cuma nak amik baju kurung baru siap jahit + nak antar baju raye skali tp baju aku jer, baju hubby aku lum beli pun lagi, hehe..kenalah aku singgah tangkak carik baju melayu plak, tinggal 2 bulan jer lagi nak raye, takut xde org nak amik upah jerr, naya la pakcik tu pakai baju thn lepas, ahaks!!
skang nie, keje aku relaks jer, siap bwk segala macam majalah, ujang+rapi+mingguan wanita sume aku angkut utk bacaan kitaorg bertiga, hehe…lagi la ari ni jumaat, malas tul nak wat keje kecuali la kalau urgent sample tp slalunya satu jer, itu lagi la aku malasss…
mlm td aku mimpi kekawan skolah menengah; zana, amah, yatie, zai, zue etc..lama tul aku x jumpa diorg, kalau nak dikirakan pun, dah dekat 10 thn kitaorg spm, pastu memasing bwk diri study. skang ni pun, ramai yg x duduk muo dah, merantau dok kl, jb, akwen, beranak pinak. kalau jumpa pun skali dua masa sape2 kawen @ raye, borak lebih kurang pastu x jumpa lagi. slain drpd tu, jgn harapla..bila diingatkan balik, tentu seronok kalau dpt kumpul & citer hal2 lama, hehee…so pada sesape ex-STM pt raja batch 94-98 yg baca blog aku nie sudi2kanlah sms @ call aku, kot2 leh arrange reunion, tul tak!?
adiosssss n wassalam……..;)

No comments:

Post a Comment