Monday, June 26, 2006

DunIA BarU

By azryn akmal | 2:23 AM | 0 Sweeties | Filed :
hiii…setelah bercuti 4 ari akhirnya aku dpt gak spend sket masa utk update blog nie, almaklumla, kat umah mn ade internet, kenalah menapak g bndr muar jap, nasib baik abg ‘apis’ ada, jdk driver aku mlm2 nie, hehe…so far, aku still di kg, atas sbb ape, x pyhla korang2 tau, maybe penyakit homesick aku dah menyerang smule, sama mcm aku kat u dulu, every weekend mesti nak blk kg padahal xde hal pun, saje ngada2 nak lepak umah sendiri, ni dah keje n dok jauh, lglah aku suke nak buat perangai tu smule, hehe..btw, dlm pala aku da plan byk mende cuma x taula leh buat ke tak, hopefully sumenyer berjalan lancar, juga berkat sokongan family n of course la my ‘ttttttttuut’ sbb tanpa diaorg, maybe aku akan teragak2 dlm membuat keputusan, tau je lar aku ni xlah sekuat mn, kena sergah sket, terus tukar fikiran. tp skang nie aku dah nekad, whatever aku buat, aku kena pastikan yg aku berani menanggung apa jua risiko yg bakal aku dpt tp aku percaya, setiap langkah yg aku buat ada hikmahnya, dan insyaallah, Dia akan membantu aku, begitu juga tang rezeki, mati, hidup kita sume da ditentukan, hanya bila, bagaimana ia dtg, kita x tau, tul kan?? 
k la, bg sesape yg sudi men’spend’ sket masa membaca nukilan yg ala2 nie, harap2 korng dpt berkongsi pengalaman @ ape jua yg korang rasakan sama berada dlm situasi aku, cuma bezanya korng mungkin lebih bertuah @ lg malang, itu terpulang la pd penilaian masing2 , tul tak?! lastly, take care n may God bless u all!! wasslam..

No comments:

Post a Comment