Wednesday, June 21, 2006

HN!@%$^%

By azryn akmal | 2:22 AM | 0 Sweeties | Filed :
hip2hurray!!ari ni aku 1/2 day, sok pun cuti sehari. apela kene ngan aku skang, asyik cuti jer kejenya..mau tensen bos aku agaknya, staff dia asyik hilang ajer..tp itula hakikatnya, aku mmg kaki cuti2 msia, ntah tinggal bape je cuti tahun aku, silap2 nak kawen sok, cuti awal pun x dpt, merana la badan, hehe..
btw, pg ni aku dtg keje dgn perut yg lapar, punyela bergegar perut aku sampai dlm bilik bos pun aku tahan2 jgn bunyi, last2 aku call dia ckp nak kuar awal sket, kul 11 da g mkn nasi, hehe..itula untungnya dpt bos yg sekepala nie, kalaula dpt yg jenis suka jerkah2, mau time tu jugak aku blah, @ lebih tepat lagi, resign laa..
okla, doakan perjalanan aku ke KL slamat, sbb ada urusan yg perlu aku selesaikan, best gak lama x round KL, hehe..tunggu KL!! aku dtg padamu!! adios..

No comments:

Post a Comment