Wednesday, June 7, 2006

racau

By azryn akmal | 10:40 PM | 0 Sweeties | Filed :
sepanjang minggu ni, hidup aku diburu kekalutan. apa taknye, pala otak tgh x stabil. mcm2 fikir, psl duit gaji x masuk lg la, psl apis demam n hamster aku ilang plak. tp takpe, tu sume dugaan..
btw, aku dlm proses nak setelkan hiv test. kenalah blk ujung minggu ni, nak kata takut cucuk darah, xdela sgt. dulu 2,3 kali aku wat medical check-up. siap doktor tu tekan2 lagi urat aku, tau la kurus-mulus nie, daging kureng. last2 dia ckp, ‘xpela dik, sket pun jdkla, takut sy nak cucuk lagi’, heheh..doktor tu ngeri agaknya, hahaa..masa kecik2 lu, adatla cita2 nak jdk doktor, hehe…masuk matriks adelah tinggal dlm 15% keinginan nak jdk doktor. tp ble pointer out, terus cita2 tinggal cita2..terus terjdk ‘eng’. padahal x termasuk dlm senarai pun. kdg2 tu, terfikir gak, mcamana aku la leh termasuk dlm jurusan yg ntahapa2ntah ni. masa kat u dulu, blur abis. dr thn 1 smpila akhir thn 2, aku main blasah jer study tp dlm pala, x masuk sgt. pernh gak wat keputusan nak drop je, amik course lain tp rasa cam x berbaloi plak. lgpun, kwn2 ramai yg ok. sedar2, da nak abis da pun, tesis pun ok, konvo pun lepas, xde skali pun aku sangkut paper (dlm x minat tu)..itu la kot namanya rezeki..lebih tepat lg, rezeki mak aku…
erm..rasanye minggu ni berjln sederhana mendung bg aku..xdela hepi sgt, cuma risaukan apis yg demam x sudah, sket2 demam..ingat nak bg amaran keras jgn bg dia smoking lg, slama ni aku x kisah sgt, tp sejak akhir2 ni, rajin plak dia meng’asap’kan peparu dia padahal dulu xdela slalu sgt aku tgk dia smoking..xpela, bg chance lu, sok2 aku bg la ceramah free dlm 1/2 jam, hehhe..nasibla dia dpt awek bekas calon pemidato sek rendah dulu, hehe..okla, gua blh lu, nak landing kat surau jap..adios n wassalam..

No comments:

Post a Comment