Tuesday, June 20, 2006

makCik DemAm!!

By azryn akmal | 2:05 AM | 0 Sweeties | Filed :
ii..sekian lama aku bertapa, akhirnya sempat jugak aku menulis ari ni. cuaca pun ala2 mendung, semangat aku nak start keje semula pun ‘mendung’ jugakla, hehe..btw, mlm td aku da print out surat ‘wasiat’. surat ape, x perlulah korang amik tau cuma yg pastinya aku nekad dlm merencanakan perjalanan hidup aku slama ini. thanks a lot 2 my manager sbb menyumbangkan pendapat dia dlm menyeimbangkan keputusan aku nan satu ni. setelah bgn tidur seminggu lepas, akhirnya aku bgn dgn satu tekad, nak !@$%^&..tp buat masa ni, surat tu lum pun sampai ke tgn yg berhak. berani ker aku?? erm..susah nak explain, sekejap aku rs confident, stgh jam lg aku rs terhuyung-hayang, samada aku patut buat langkah ‘bijak’ ini @ aku patut bertahan dulu..
biarkan topik surat ni, aku sebenarnya baru jer baik dr demam. seminggu tumbang beb!! hampir2 nak declare denggi tp doktor kata result darah aku still dibwh tahap ok cuma kalu kira ruam pd tgn aku, mau dia suruh aku g hospital time itu jugak, nasib baik tak, kalu yer, abisla aku kena tido kat rumah org2 sakit, hehe..tp tang demam tu, mmg aku ‘lumpuh’ pergerakan, mlm mengigil abis, x tau nape. masuk ari ke-3, aku ingt da reda tp makin teruk sbb x sengaja aku terkena ujan panas plak, bertambah la suhu bdn aku masa tu. last2 aku call manager aku, ckp yg aku amik mc seminggu, x tahan sgt da waktu tu..
pape pun, ari ni aku start keje balik. tinggal selesema+batuk sket2 jer.mkn ubat pun dia ok sekejap jer, pastu dtg blk, lgpun time keje xleh telan ubatbatuk@selesema, mau aku tido lena nnti dlam opis, hehe :P 
okla, that’s all 4 tody. rindu sgt aku nak menulis, nak share cter tp apakan daya, makcik demam plak, lgpun tenet xde kat umah, terimalah hakikat..last but least, take care sume!!

No comments:

Post a Comment