Monday, June 5, 2006

HampEh!!

By azryn akmal | 9:22 PM | 0 Sweeties | Filed :
sejuknyerrr…ujanla plak pagi ni, cam malas2 jer aku nak bgn pg td. dh la smlam mc, demam la..ni jangkit apis la ni, tp takpe, aku mmg mls nak g kijer smlam, lutut aku longgar+lemah longlai, hehe..maunyer x penat, aku drive non-stop 2,3 ari ni. dr start jumaat mlm smpaila nak blk smule ke ktan, aku dpt rehat mlm jer, siang asyik ke sana-sini, isi jemputan org bertunang la, kawen la, penat den..sok2 aku kawen, diaorg x dtg, mmg hampeh, hehe..btw, minggu ni aku rs smkin x bersemangat. x tau la nape, cume aku mcm ‘lost’. pala otak aku byk sgt fikir mende yg bukan2..especially tang job..ble la agaknye aku dpt puaskan hati aku yg gundah-gulana nie..mengalahkan org bercinta plak, sume serba haru-biru. blk umah (sewa) pun mcm xde semangat jer, mungkin tahap keboringan aku da max agaknyer..nape ek? erm…patut ke aku smbg blaja smule? cr satu course yg serasi ngan hati akuu ni, cos yg mmg aku minat. nak smbg engineering? mungkin tidak..so pg ni line clear sket, aku surf la apa yg patut, kalu sume ok, aku ingat nak applyy part time jer, x pun blk smule negeri, g kuittho  @ utm skudai, blaja smule..hehe..dolu2 aku mmg xnak buat further study, tobat da dpt supervisor yg cerewet habis masa tesis lu, tp skang ni, da terbalik plak, aku ingat nak apply kolej universiti ker, cr cos yg ala2 jer, xnak la yg maut2 sgt, cukupla aku merasa buat keje chemical ni, kali ni aku nak try mende baru plak..mende yg aku minat. apa die?? tunggguu..
moral of the story, apa yg dpt aku katakan, hidup aku skang berada pd tahap paling minimum, bukan dr segi kewangan tp dr segi rohani, spiritual. hati aku saat ni mmg x senang+marah+tak puas+menyampah+hampeh pd diri aku sendiri, x tau la apa lg yg patut aku buat, cuma aku harap Allah mudahkan permohonan aku padaNya tuk mulakan sesuatu yg baru, something meaningful; sesuatu yg patut aku mulakan dlm masa terdekat nie..insyaallah…semoga Dia memberkati apa juga keputusan yg aku lakukan nti..

No comments:

Post a Comment