Wednesday, May 31, 2006

ntaHape2ntah

By azryn akmal | 12:48 AM | 0 Sweeties | Filed :
hari ni perjalanan sosioekonomi aku berjalan erm..leh la tahan..keje pun , ok2 jer. xde yg interesting, cume dpt job baru. biasakla, bos aku tgh semangat nak set-up lab. tp aku still maintain macam tu jugak. erm..nak kata hepi, x jugak tp mostly, aku mmg boring skang ni. sume serba x kena. dr pagi aku dah plan baikkk punyer, ari ni aku nak kua awal, mmg aku kena antar sample kat felda lab, tp lepas tu aku nak ronggeng ngan mak aku kat bandaar jap, sajer bwk dia jejalan, asyik terperuk kat umah, mau dia boring tahap cipan punyer..ok,thats all for today. sejak 2,3 ari ni aku xde idea nak share, ntah nape pala ni byk pikir mende lain kot. insyaallah ada masa aku tulis panjang2 lagi…adios!!

No comments:

Post a Comment