Wednesday, May 24, 2006

Aku DLm BlueS

By azryn akmal | 3:04 AM | 0 Sweeties | Filed :
uishh..bznye ari nie, sakit2 badan aku ke hulu-hilir, mcm x cukup tgn nak wat itu ini sbb partner aku masuk site, so kenalah standby bila org opis nak itu, nak ini. tp pg ni, aku dpt khutbah dr bos aku, hehe..khutbah bukan sebarang khutbah tp dia bg semangat utk aku, supaya lebih kuat lepas ni dan juga lebih progresif memandangkan company aku skang tgh expand, so aku kenalah agresif dr sebelumnya. dan dia juga ada selitkan nasihat supaya aku lebih tegas lepas ni, almaklumlah aku ni dah la comel, kalau nak sergah2, marah2 org hari pun malam la. tp betullah dr ape yg dia bgtau, biar org hormat kita walaupun kita ni bukanlah dr golongan atasan. moral of the story, motivasi aku nak bekerja naik sket ari ni even not 100% tp dorongan dr bos aku mmg boleh pakai. hopefully, aku akan lebih bersemangat nak g keje tiap2 pg, xdelah asyik merungut itu ini, mujur ada kerja, kalau menganggur lg, x tau la nak ckp ape. so, aku patut bersyukur sbb aku dpt tempat dlm sebuah syarikat yg fully bumiputra, alhamdullilah..
erm..hari ni cuaca mendung, x panas sgt, suam2 kuku jer. pg pun sempat ujan sekejap. malam ni x tau nak masak ape, smlm da mkn spageti (buatan hmate, bukan aku, hehe..) bantai je la apa yg ada dlm peti sejuk. ohhh br teringat, ari ni ada pasar mlm kat balok, hehe…slamat..x pyh masak la, mkn soto cukupla..ok, jmp lg sok..adios n wassalam..

No comments:

Post a Comment