Thursday, May 25, 2006

BenGanG!!!

By azryn akmal | 10:59 PM | 0 Sweeties | Filed :
ermm..2 ari ni mmg mencabar buat aku, apa taknyer, asyik kena fire jer ngan big boss..first2 mmg makan  ati jugak tp bg aku, tu sume kat dunia jer. kan dunia hanya sementara, yg kekal sok adalah akhirat. so, i just keep my self quiet, mls nak jwp, aku cuma bantai senyum jer. lantakla dia nak kata aku ape asalkan dia puas ati. lgpun kita ni sape, dia tu sape. mungkin betul ada sesetgh keje aku x dpt settle ontime tp pleaselaaa..mn ade org dlm dunia ni mampu nak buat 5,6 keje dlm satu masa, dah tu nak sume perfect..robot pun lambat laun loose jugak skru dia, tul tak?? aku bukanlah nak defend diri aku bagus tp at least, keje aku yg ada pun x terbuat, ini nak itu nak, mana satu aku nak concentrate..nasib2..
apepun, aku salute pd mat2 compny aku yg undestand situasi aku. diorg pun kena jugak tp dah biasa, dah lali bak kt org. last2, ada sorg tu ckp ngan aku, jgn amik ati dgn sume tu sbb dia pun pernah mengalaminya..dlm kes aku, sbb aku ni x pandai nak melawan n paling bagus utk jdk kambing hitam utk org2 lain yg tak buat keje..biarlah, asalkan aku dpt gaji end of mnth, cukupla…so, ikut plan aku nak blk weekend ni, ermmm..dah 3 mngu rasanya aku x blk kg..rindu gak kat mak aku, kat anak2 sedra aku yg kepoh2 belaka. maybe aku blk sini ahad, kena jugak aku xnak tangguh mcm sblm2 ni, pukul 5 pg bertolak dr NS, tb2 jer terus masuk ofis, penat wooo…okla, org pun da blk jumaat, aku nak zohor jap, nak wat keje plak lg pas ni..doakan aku slamat…

No comments:

Post a Comment