Tuesday, May 30, 2006

catatan sesimple mungkin

By azryn akmal | 3:15 AM | 0 Sweeties | Filed :
erm..ari ni hidup aku berjalan 50% lancar. memula melangkah masuk ke opis, kepala aku serabut dgn seribu satu macam keje yg tak setel, mmg tension. setelah stahun aku belajar carik duit sendiri, barulah aku tau betapa susahnya mak (& arwah ayah) aku nak mencari rezeki. sok2 dah ada anak, lagilah nak kena byk usaha, tul tak?! btw, tu saje aku nak share hr ni memandangkan jam pun dah lepas kul 6, pantang datuk nenek moyang aku blk slps kul 6.15, hehe..lgpun, mak aku ada kat umah, sian dia dok sorg2 kat umah tu..ok cow cin cau..adios amigos sayonara buh-buh bye n wassalam…

No comments:

Post a Comment